Enlisted - M8A1 GMC Squad
Bu paketin içeriği: - Premium bir M8A1 GMC tankı. - 4. seviye 4 tankçıdan oluşan premium manga. - 200 Altın M8A1 GMC, II. Dünya Savaşı sırasında geliştirilen deneysel bir Amerikan tank imha edici kundağı motorlu topçu birimidir. Öne çıkan özelliği M8 Scott şasisine yerleştirilen 75 mm M3 toptur. Bu silah sayesinde uzak mesafelerden düşman personeliyle ve zırhlı hedeflerle çatışmaya girebilir. Araçta ayrıca 1.000 mermilik mühimmat bulundurabilen 12,7 mm M2 Browning makineli tüfek yer alır. Aberdeen Proving Ground'daki testler sırasında olağanüstü frenleme ve hızlanma kabiliyeti, yüksek manevra kabiliyeti ve büyük silaha sahip olmasına rağmen istikrarlı olması gibi olumlu özelliklerle öne çıkmıştır. Ancak geri tepme sorunları arttığından ve topun kuyruğunun genişlemesi nedeniyle mürettebat rahatsız olduğundan kullanılmamıştır. Tank mürettebatında 4 üye bulunur.