Enlisted - Ka-Chi Squad
Bu paketin içeriği: - Birinci sınıf bir tanker ekibi + yüzer tank Ka-Chi (Seviye 1 Japonya); - 200 Altın Ka-Chi, II. Dünya Savaşı'nda Japon ordusunun yaygın olarak kullandığı Type 1 Chi-He ordu şasisinin son derece modifiye edilmiş versiyonundan yola çıkılarak tasarlanmış orta yüzer tanktır. Tank, itiş gücü için paletlerini kullanarak su üzerinde hareket edebilir; özel yüzme cihazları da kaldırma kuvveti ve stabilite sağlar. Ka-Chi, temel Chi-He versiyonuna kıyasla daha gelişmiş zırh ve silahlara sahiptir. Bir adet 47 mm Type 1 tanksavar topuyla donatılmıştır.