Enlisted - HT-130 Squad
Bu paketin içeriği: - Premium tank mürettebatı + Alev makinesi tank HT-130 (Seviye 3, SSCB) - 300 Altın HT-130, T-26 temel alınarak tasarlanmış, Sovyetler Birliği alev silahı tankıdır ve hem ateş desteği sağlamak hem de tahkimli düşman mevzilerini yok etmek için özel olarak adapte edilmiştir. Tankın taretinde bulunan alev silahı, çok uzak mesafelere yanıcı karışım püskürtebilir, bu da HT-130'i hücum operasyonlarında etkili bir silah haline getirir. Yardımcı silah olarak da 7,62 mm kalibreli DT makineli tüfekle donatılmıştır. HT-130, manevra kabiliyeti ve çok katmanlı çelik plakalardan oluşan sağlam zırhı da dahil olmak üzere T-26'nın pek çok özelliğini taşır.