End of Zoe
Bu korku oyunu serisine dahil edilen şaşırtıcı ek bölümde Baker ailesinin daha önce görülmemiş bir ferdi olarak oynayın. Baker malikanesinin dışındaki bataklıklarda gezen korkunç yaratıklarla kıran kırana mücadele ederken hayatta kalma ve korku oyunlarının vahşi yüzünü keşfedin. Zoe'nun nihai kaderini keşfedin ve Baker ailesinin başına gelen trajedinin bitişine tanık olun. Not: Bu içerik, season pass, Delüks Sürüm ve Gold Edition'da bulunmaktadır. Zaten bunlardan birine sahip olan oyuncular, iki kere gereksiz yere ödeme yapmaktan kaçınmalıdır.