Empire of Sin - Premium Edition Pre-Order
Premium Edition; Mobster Pack, Golden Weapon Set ve Curb Stomp Execution öldürme de dahil olmak üzere tüm Deluxe Edition içeriğine erişim sunuyor. Ayrıca lansman sonrası iki genişletme ve şık bir öğe olan Al Capone'un Kürklü Paltosu kostümü de senin olacak. Romero Games ve Paradox Interactive'in sunduğu yeni strateji oyunu Empire of Sin, seni içkinin yasak olduğu 1920'ler Chicago'suna, gaddar yeraltı suç dünyasının göbeğine götürecek. Al Capone, Stephanie St. Clair ve Goldie Garneau gibi gerçek ve tarihten ilham alan on dört çete patronundan birinin yerine geç ve ayaktakımından üyeler seçip bir çete kur, suç imparatorluğunu inşa edip yönet ve muhitini rakip çetelere karşı koru. Zirveye tırmanmak için hangi yolu izleyeceğin sana kalmış; dalavere çevirebilir, vaatlerle akıl çelebilir ve korku salabilirsin. Sonra da zirveden düşmemek için ne gerekiyorsa yapman gerekecek; şansın açık olsun!