Empire of Sin - Make It Count
İmparatorluk kurmanın birden fazla yolu vardır! Empire of Sin'in ilk büyük genişletmesi olan Make It Count ile Chicago'nun sabıkalı albümüne oynanabilir yeni bir patron ekleniyor: Maxim Zelnick, “Mafya İş Bitiricisi.” Zelnick ile yeni çarpışma becerileri ve yetenekler edinebilir; imparatorluğunu genişletmek için bir dizi yol öğrenebilirsin. Maxim; gangster mesleği İş Bitirici, tefecilik, ek görevler, silahlar, etkinlikler ve çok daha fazlasını da beraberinde getiriyor.