Empire of Sin - Deluxe Pack
Deluxe Pack oyunculara çetene katabileceğin dört eşsiz gangster, Golden Weapon Set ve patron karakterin için eşsiz bir infaz animasyon olan Curb Stomp Execution da dahil olmak üzere Deluxe Edition içeriğini sunuyor.