Empire of Sin - Al Capone's Fur Coat
Patronun, kıyafetleriyle ne kadar stil sahibi olduğunu göstersin! Empire of Sin: Expansion Pass'ı alabilen gangsterler, patronları Al Capone için isteğe bağlı kürklü palto kostümü elde edecek.