ELDEN RING Shadow of the Erdtree Pre-Order
Şimdi ön sipariş verin ve genişletme için şu bonus içerikleri edinin: - ELDEN RING - Shadow of the Erdtree Bonus Hareketi Bu, Shadow of the Erdtree içeriği için oyun içinde kullanılabilecek bir Harekettir. *Bonus içerik, genişletme çıktığında oyun içinde bulunabilecektir. *Oyuncu aynı zamanda bunu genişletmenin ilerleyen kısımlarında da elde edebilir. The Game Awards Game of the Year ve Golden Joystick Awards Ultimate Game of the Year da dahil olmak üzere yüzlerce övgü toplamış ELDEN RING, geniş ve karanlık bir fantastik dünyada geçen ödüllü aksiyon RYO'dur. Oyuncular keşfedebilmenin özgürlüğü ve macerayı istedikleri hızla yaşama imkanıyla destansı bir yolculuğa çıkacak. Shadow of the Erdtree genişletmesi, Land of Shadow'da geçen, tehlikeli zindanlara ek olarak yeni düşmanlar, silahlar ve ekipmanlarla dolu yepyeni bir hikayeyi içeriyor. Keşfedilmemiş toprakları keşfedin, güçlü düşmanlarla karşılaşın ve zafere ulaşmanın tatminini tadın. Tadını ve keyfini çıkarmanız için sürükleyici bir deneyim inşa eden, dram ve entrikanın birleştiği ilgi çekici karakter etkileşimlerine kendinizi kaptırın. *Shadow of the Erdtree içerikleri temel oyun ürününü gerektirir. *Başka sürümler de mevcuttur. Mükerrer satın alma işlemleri yapmamaya dikkat edin.