EKSTRA PAKET
Ekstra Paket'le UFL deneyimini geliştir. Özelleştirme seçeneklerini artırmak ve kulüplerini istedikleri gibi oluşturmak isteyen oyuncular için tasarlandı. Ekstra Paket'in sunduğu 2.150 Lig Puanı (LP) ve 50.000.000 Kredi Puanı (CP) ile özel formalardan oyuncu görünümlerine, yenileme takviyelerinden ilave oyuncu yuvalarına kadar çeşitli oyun içi satın alımlar yapabilirsin. Bu paket; ilk 11'ini belirlerken, takım estetiğini güçlendirirken veya önündeki büyük maçlara hazırlanırken kadronu ayarlamana yardımcı olmak ve dinamik bir oyun yapısına kavuşmanı sağlamak için gereken her şeyi sunuyor. Ekstra Paket, UFL'in oynaması ücretsiz ortamındaki rekabet dengesini bozmadan seçim şansı ve esneklik veriyor.