Edit Parts - Equipment 4
"Edit Mode"da özel karakter oluşturulması esnasında özel erkek ve kadın ekipmanları seçilmek üzere hazır olacaktır. * Eklenen Ekipman ・Court Official Set (erkek) ・Flower Princess Set (kadın) ・Leather Armor Set (erkek ve kadın)