Edit Parts - Equipment 2
Erkek ve kadın özel ekipmanları, "Edit Mode"da özel karakter oluşturma sırasında seçilebileceklerdir. * Eklenen Ekipman ・Western Mechanical Set (erkek ve kadın) ・Wandering Warrior Set (erkek ve kadın)