DYSMANTLE: Yer Altı Dünyası
Mana'nın Çağrısı'na yanıt ver ve bambaşka bir dünyaya doğru yeni bir maceraya atıl. Ana adaya yapacağın yolculukta işini kolaylaştıracak çok güçlü yeni yeteneklerin kilidini aç. NOT: Yeni içerik, ana oyundaki ilk bölgede yer alan geçitlerden geçtikten sonra erişilebilir olacaktır. Her kamptan sonra otomatik olarak yeni bir Ana Görev belirecek.