"DYNASTY WARRIORS" Costume Set
Oyunu 14 Mart 2025 tarihine kadar satın alan kişiler için 5 “DYNASTY WARRIORS” kostümünden oluşan bir set. Ekstra kostümlerini giyen Cao Cao, Zhou Yu, Lu Xun, Guan Yu ve Zhang Fei, oyuncu öğreticiyi tamamladıktan sonra oynanabilir karakter olarak kullanıma sunulacaktır. Not: Bu içeriğin ileriki bir tarihte satışa sunulabileceğini veya ücretsiz temin edilebileceğini dikkate alın.