DYNASTY WARRIORS 9: Zhong Hui "Yarışçı Kostümü"
Bu içerik 31 Aralık 2024 tarihinde üretimden kaldırılacaktır. Satın almış olduğunuz içeriği keyifle kullanmayı sürdürebileceksiniz. Zhong Hui için ilave bir kostüm "Racing Suit Costume" kullanıma hazır olacaktır. ▼ Nasıl kullanılır: Başlık ekranından, Gallery - Characters öğesini seçin ve kostümünü değiştirmek istediğiniz karakteri seçin. Change Costume'den,Regular Costume'u seçin. Alternatif olarak, oyunu oynarken Hideaway'e geçin, Change Costume'u seçin ve ardından Regular Costume'u seçin. Ardından, Regular Costume'u seçin ve sonra karakteri seçin. Her iki durumda da oyunda, the character'i karakter olarak seçilebileceği bir noktaya ilerlemiş olmanız gerekir.