DYNASTY WARRIORS 9: Zhao Yun "Yarışçı Kostümü"
Zhao Yun için ilave bir kostüm "Racing Suit Costume" kullanıma hazır olacaktır. ▼ Nasıl kullanılır: Başlık ekranından, Gallery - Characters öğesini seçin ve kostümünü değiştirmek istediğiniz karakteri seçin. Change Costume'den,Regular Costume'u seçin. Alternatif olarak, oyunu oynarken Hideaway'e geçin, Change Costume'u seçin ve ardından Regular Costume'u seçin. Ardından, Regular Costume'u seçin ve sonra karakteri seçin. Her iki durumda da oyunda, the character'i karakter olarak seçilebileceği bir noktaya ilerlemiş olmanız gerekir.