Dying Light - L4D2 Bill ve Gnome Chompski Paketi
Bill ve Gnome Chompski ile tanış. Zaten tanıyor musun? Harika çünkü artık yeni bir oynanabilir model ve iki elle tutulan bir silah olarak Dying Light'a geliyorlar. Harran'daki bu meşhur Left 4 Dead karakterlerinin keyfini çıkarmak ve her iki dünyanın en iyilerine sahip olmak için yeni DLC'yi indir.