Ücretsiz DLC'ler olarak yüklenebilecek üç bölümden oluşan Ronin Paketi ile Şehir'de bağımsız bir samuray olarak dolaşın. Tüm bölümleri toplayın ve eksiksiz bir kıyafet ve eşsiz bir kılıç edinin. İkinci bölüm şunları içerir: - Afetzedenin El Yapımı Eldiveni—Bu iyi kalıplı eldivenlerle ince ve hassas vuruşlar yapın. - Afetzedenin El Yapımı Maskesi—Maskenizi geçirin ve gölgelerle bir olun. - Afetzedenin El Yapımı Koruyucusu—Bu hafif koruyucularla kendinizi atik bir şekilde savunun.