Ücretsiz DLC'ler olarak yüklenebilecek üç bölümden oluşan Otorite Paketi ile Şehir'e kanun ve düzeni geri getirin ve herkesin kurallara uymasını sağlayın. Tüm bölümleri toplayarak eksiksiz bir kıyafet ve eşsiz bir çekiç edinin. Birinci bölüm şunları içerir: - Göz Korkutucu Ceket—Bu ceketi kuşanın ve adalet için dövüşün! - Göz Korkutucu Kargo Pantolon—Kanun dağıtmak için ihtiyaç duyacağınız her şeyi taşır. - Göz Korkutucu Boğazlı Ayakkabı—Bu benzersiz boğazlı ayakkabılarla doğrunun savunucusu olun.