Dungeons 3 - Clash of Gods
Mutlak Kötü'nün Tanos'taki nihai zaferinden sonra, orduların trampetlerinden gelen çirkin, bozuk melodi ve kötülüğün hafızalardan silinmeyen uyumsuz ritmi, sevinç çığlıklarıyla birlikte hala zindan koridorlarında yankılanmaya devam ediyor. Fakat tüm kötü şeylerin bir sonu vardır derler... Mutlak Kötü'nün, iyi olmaya cüret eden her şeyi acımasızca asilime etmesi de sona erecek. Devir, Mutlak Kötü'nün tahta çıkma ve kendini dünyanın mutlak hükümdarı ilan etme devri. Fakat karşısında duran küçük bir sorun var... Tüm Varlıkların İlerisinde ve Ötesindeki Işık Tanrıçası! İyilik ve kötülük arasındaki son savaşta kim galip gelecek? Özellikler: - Son çarpışma: Tamamen yeni sekiz adet sesli sefer görevi ile kötülük yeteneklerini test et. - Tanrıça ve kindar: İntikam almak ve dünyayı tüm kötülüklerden arındırmak isteyen, Mutlak Kötü'nün karşısında duracak iki yeni rakip. - Kutsal zindan: İşgal ettiğin kahramanları hafife alma hatasını yapma, yoksa kendi karakollarını kurarak zindanın şeytani topraklarını tanrıça adına kutsarlar. - Dünyaya hükmetmek için daha fazla kötü güç: Yaklaşan kahramanları uzak tutmak için dayanıklı kuleler ve destek heykelleri inşa etmek için karakolları kullan. - Zindanını tekrardan kötü hale getir: Üç ölümcül tuzak ve üç inanılmaz korkunç büyü ile davetsiz misafirler için sıcak bir karşılama yap (yeteri kadar kötülük içerir). - Ortaklaşa kötülük macerası: Yeni çok oyunculu ortaklaşa mod zindana geldi. En kötülük dolu arkadaşlarınla takım oluştur ve iyi adamların biricik şehirlerini yağmalamanın ve yerle bir etmenin tadını birlikte çıkar.