Dungeon of the Endless eklentisi olarak sunulan ve büyük beğeni toplayan Rogue benzeri Zindan Savunması hibridi olan bu eklenti, Kurtarma Ekibinden 3 yeni kahraman barındırıyor. Nasıl bir terslik olabilir ki? Kapıyı açın!