Yepyeni bir maceranın başlangıcını deneyimle! Kaderinde Erdrea'yı kurtarmak olan efsanevi kahraman Luminary olma yolculuğunda ilk adımını atan genç bir kahramana katıl. Daha sonra ilerlemeni oyunun tam sürümüne aktar! Bu demo, DRAGON QUEST XI S: Echoes of an Elusive Age - Definitive Edition'da seni bekleyen destansı yolculuk hakkında iyi bir fikir edinmeni sağlayacak.