DRAGON BALL Z: KAKAROT - Tao Pai Pai Pillar
Tao Pai Pai Pillar'ı ister fırlat ister üstüne atlayarak etrafta dolaş. Uçuş mesafesini ölçen yeni özellikle sütunu ne kadar uzağa fırlatabileceğini gör! Tao Pai Pai olmak nasıl bir şeymiş birinci elden deneyimle!