TP Token Special Bonus şunları içerir: - 7.000 TP Token TP Token, Mağazada ve Spirit Siphon'da çeşitli öğelerle takas edilebilen oyun içi para birimidir. *Bu öğe 26/02/2025 tarihinden 30/07/2025 tarihine kadar, sınırlı bir süre boyunca mevcut olacak (tarihler değişebilir). *Bu ürün her hesapta bir kez satın alınabilir ve iade edilemez.