Starter Pack şunları içerir: - 1.500 TP Token - Device Card TP Token, Mağazada ve Spirit Siphon'da çeşitli öğelerle takas edilebilen oyun içi para birimidir. Device Card, becerileri deneyebileceğin bir beceri aygıtıyla takas edebileceğin bir öğedir. *Bu öğe 26/02/2025 tarihinden 30/07/2025 tarihine kadar sınırlı bir süre boyunca mevcut olacak (tarihler değişebilir). *Bu ürün her hesapta bir kez satın alınabilir ve iade edilemez. *Device card, satın alındıktan sonra sana otomatik olarak oyun içi bir mesajla iletilir.