DRAGON BALL FighterZ - Stamps: Girls Pack (Windows)
Bu 3 mühürlük pakette DRAGON BALL dünyasının en ünlü karakterlerinden ikisi, yani Bulma ve Android 18 ile bizzat Akira Toriyama'nın gözetiminde yaratılan yeni karakter Android 21 bulunuyor. Bu mühürler, kendini ifade etmek ve diger oyuncularla etkileşim için Çevrimiçi Lobide kullanılabileceği gibi Replay Modunda da kullanılabilir. Ayrı olarak satılan DRAGON BALL FighterZ oyunu gereklidir.