DRAGON BALL FighterZ - SSGSS Lobby Avatars (Windows)
Yeni kişiselleştirme öğeleriyle havanı atmak mı istiyorsun? Bu özel lobi avatarları tam sana göre! Güçlü auraları ile SSGSS Goku ve SSGSS Vegeta Çevrimiçi Lobide bir adım öne çıkmanı sağlayacak! Ayrı olarak satılan DRAGON BALL FighterZ oyunu gereklidir.