Dragon Age: Inquisition - Dragonslayer Çok Oyunculu Genişletme ile oyuna daha önce görülmemiş yeni bir haritada ejderha savaşları ve üç yeni oynanabilir karakter ekleniyor: Avvar Skywatcher; müziğiyle ölüm saçan Virtuoso; ve Doğu Denizlerinin Akıncı Kraliçesi Isabela. Askerlerini doğa koşullarıyla savaşa hazırla ve efsanevi ejderha avcıları arasına adını yazdır!