Double Eleven 15th Anniversary Skin
Bu ücretsiz Garage Door görünümüyle Double Eleven'ın on beş yılını kutlayın; tüm oyuncularımıza teşekkür ederiz! YENİ CİLDİNİZİ NASIL KULLANIRSINIZ? Bu mağazadaki görünümü kullandıktan sonra oyunu açın, artık yıldönümü görünümüne sahip olacaksınız. Bunu, Garage Door üretirken Dolap ve üretim menüsünde bulabilirsiniz. Üretim menüsünde öğe işlenirken Garage Door'a görünümler uygulanabilir. Garage Door'ı oluşturmadan önce, menüden yeni yıl dönümü görünümünü seçin; öğe işlendiğinde görünüm uygulanacaktır.