Double Dragon Canlandırmak Ön sipariş
Hemen ön sipariş verin ve özel bonusları kapın! Bonus oyunu: Double Dragon Dodgeball Not: "Double Dragon Dodgeball" ana oyundan ayrı bir uygulamadır. Double Dragon serisi, 1987'de arcade salonlarına çıktığından beri belt-scroll aksiyon türünü tanımlamıştır. Şimdi, yıllar boyunca retro oyun hayranlarının tutkulu desteği sayesinde Double Dragon Revive olarak geri dönüyor! Yenilenmiş, şık karakter grafikleri! Arcade salonlarının altın çağından favorilerinizi modern 3D grafiklerle yeniden yaratılmış halde görün. Geçmişlerinden güçlü düşmanlar Lee kardeşlerle yüzleşmek için geri dönüyor. Nihai belt-scroll aksiyon deneyimi! Oyuncu, bu sevilen türde düşmanları yenmek için ekranda yatay olarak hareket eder. Aynı basit ve sezgisel oynanışı, modern çağa göre rafine edilmiş kontroller ve denge ile deneyimleyin. Arc System Works dövüş oyunu başlıklarında deneyime sahip personel tarafından denetlenen dikkatle hazırlanmış deneyim, yeni oyuncuların hemen kendini kaptırmasını kolaylaştırır. Heyecan verici, stratejik aksiyon! Savaş, basit bir düğme ezmekten daha fazla uyum ve çeşitlilik gerektirir. Düşman kalıplarını öğrenerek ve en etkili saldırı zamanlamalarını bularak stratejiye dalın. Aşamalar boyunca yayılmış silahları alın ve savaşı kazanmak için alan hilelerinden en iyi şekilde yararlanın!