"Doldurulmuş Canavar" Avcı katmanlı silah paketi
Odandan avlanma alanına sonsuza dek seninle! Katmanlı silah işlevi gören doldurulmuş oyuncak seti harika bir teklifle! Bu içerik şunlardan oluşur: - "Doldurulmuş Rathalos" Avcı katmanlı silah - "Doldurulmuş Nargacuga" Avcı katmanlı silah - "Doldurulmuş Zinogre" Avcı katmanlı silah - "Doldurulmuş Goss Harag" Avcı katmanlı silah - "Doldurulmuş Diablos" Avcı katmanlı silah - "Doldurulmuş Tigrex" Avcı katmanlı silah - "Doldurulmuş Malzeno" Avcı katmanlı silah - "Doldurulmuş Magnamalo" Avcı katmanlı silah - "Doldurulmuş Garangolm" Avcı katmanlı silah - "Doldurulmuş Lunagaron" Avcı katmanlı silah - "Doldurulmuş Rakna-Kadaki" Avcı katmanlı silah - "Doldurulmuş Khezu" Avcı katmanlı silah - "Doldurulmuş Mizutsune" Avcı katmanlı silah - "Doldurulmuş Rajang" Avcı katmanlı silah Not: Bu sette bulunan ürünler, ayrı olarak satın alınabilir. Lütfen çifte satın alımlara dikkat et. Satın aldıktan sonra içeriği almak için oyundaki Kurye ile konuş ve Eklenti İçeriği'ni seç. Kullanım, aşağıda listelendiği üzere içerik türüne göre değişir. - Katmanlı Zırh, Item Box'ın Katmanlı Zırh Ayarları menüsünden kullanılabilir. Lütfen katmanlı zırhın, istatistiklerini ve becerilerini etkilemeden karakterin görünümünü değiştiren bir "kostüm" olduğunu unutma. *Bu setteki öğeler ayrı bir şekilde satın alınabilir. Lütfen aynı öğeyi iki defa satın almamaya dikkat et.