Doctor Who: The Edge of Reality Deluxe Sürüm
Dört ek Sonik Tornavida ve eldiven: On İkinci Doktorun Sonik Tornavidası On Birinci Doktorun Sonik Tornavidası Onuncu Doktorun Sonik Tornavidası Dokuzuncu Doktorun Sonik Tornavidası Gallifreyan deri eldivenleri On İkinci Doktor siyah eldivenleri Cyberman eldivenleri Nehir Şarkısı eldivenleri Jodie Whittaker tarafından seslendirilen On Üçüncü Doktora evreni kurtarma görevinde sonik tornavidanı ustalıkla kullanarak yardım et ve konuk olarak aramızda bulunan David Tennant tarafından seslendirilen Onuncu Doktorla da tanış. Uzay ve zaman düzleminde unutulmaz bir macera yaşa, korkunç yaratıklarla karşılaş ve akıllara durgunluk veren bir gizemi çöz! ORİJİNAL DOCTOR WHO HİKAYESİ Gerçekliğin zamanda kırılmalara neden olan yırtıkların tehdidi altında olduğu Kaos Evrenine gir ve kökenindeki gizemi çözmeye çalışırken iki unutulmaz Doktorla karşılaş. YENİ DÜŞMAN Korkunç yeni bir düşmanla karşılaşırken Dalekler, Ağlayan Melekler ve Cyberman gibi klasik Doctor Who yaratıklarıyla da yüzleş. NEFES NEFESE MACERA OYNANIŞI Artık Doctor Who: Gerçekliğin Sınırında VR dışındaki platformlarda önceki Doctor Who: Gerçekliğin Sınırında üzerine kurulu genişletilmiş hikayesiyle yepyeni bir oynanış, yeni mücadeleler ve keşfedilecek yeni konumlar sunuyor.