Doctor Strange Defenders Görünümü - Marvel’s Midnight Suns
Doctor Strange'in Defenders çizgi romanlarındaki klasik görünümünden ilham alan Defenders Görünümüyle, Marvel's Midnight Suns'ta Lilith'i yeraltı dünyasına çarpıcı bir tarzla gönder.