DOA6 Yüksek Enerji! Antrenman Kıyafeti Seti
Tüm 16 Yüksek Enerji! Antrenman Kıyafetini içeren bir set. Karakterler:Tina, Kasumi, Helena, Kokoro, Leifang, Ayane, La Mariposa, Christie, Hitomi, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, NiCO, Phase 4, Momiji. ■ Not: - Bu içerik Season Pass 3 kapsamındadır. Lütfen gereksiz satın alımlardan kaçının. - Bu sete dahil olan ürünler ayrı ayrı da satın alınabilir. Aynı içeriği iki kez satın almamaya dikkat edin. - Bu içeriği kullanmadan önce en son güncellemenin kurulmuş olması gerekir. - Bu içeriği kullanmadan önce ilgili karakterleri satın almalısınız.