DOA6 Şekil Değiştiren Ninja Kostümü Seti
26 karakter için Şekil Değiştiren Ninja Kostümleri seti. Dövüşte belirli koşullar yerine getirildiğinde bu kostümün tasarımı değişir. Karakterler: Zack, Tina, Jann Lee, Hayabusa, Kasumi, Helena, Bass, Kokoro, Hayate, Leifang, Ayane, Eliot, La Mariposa, Brad Wong, Christie, Hitomi, Bayman, Rig, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, Raidou, Diego, NiCO, Phase 4. Not: - Bu ürün Season Pass 2'a dahildir. Aynı içeriği iki kez satın almamaya dikkat edin. - Bu sete dahil olan ürünler ayrı ayrı da satın alınabilir. Aynı içeriği iki kez satın almamaya dikkat edin. - Bu içeriği kullanmadan önce en son güncellemenin kurulmuş olması gerekir. - Bu içeriği kullanmadan önce ilgili karakterleri satın almalısınız.