DOA6 Gust Mashup + Atelier Ryza Mashup Kostümleri
Tüm Gust Mashup kostümleri ile Atelier Ryza Mashup kostümlerini birleştiren bir set. Dahil olanlar: - Atelier Ryza Mashup (3 kostüm) - Gust Mashup (16 kostüm) Not: - Bu içerik Season Pass 4 kapsamındadır. Gereksiz satın alım yapmaktan lütfen kaçının. - Bu sete dahil olan ürünler ayrı olarak satın alınabilir. Aynı içeriği iki kez satın almamaya dikkat edin. - Bu içeriği kullanmadan önce, son güncelleme yüklenmiş olmalıdır. - Bu içeriği kullanmadan önce ilgili karakterleri satın almalısınız.