DOA6 Design Contest 2019 Costume Seti
2019 Tasarım Yarışmasından 6 kostümlük bir set. Aşağıdakiler için kostümler içerir: Bass, Mila, Marie Rose, Honoka, NiCO, Phase 4. Not: - Bu içerik Season Pass 4 kapsamındadır. Gereksiz satın alım yapmaktan lütfen kaçının. - Bu sete dahil olan ürünler ayrı olarak satın alınabilir. - Bu içeriği kullanmadan önce en son güncellemenin kurulmuş olması gerekir. - Bu içeriği kullanmadan önce ilgili karakterleri satın almalısınız.