DOA5LR Yüksek Sosyete Kostümü - Marie Rose
Marie Rose için genç bir Leydi'ye uygun bir hafta sonu giysisi içeren bir kostüm. *Bu Marie Rose kostümü 17 kostüm içeren tam sete dahildir. Lütfen hem tam seti hem bireysel içerikleri satın almayın. *Bu içeriği kullanabilmek için en son güncellemeyi kurmuş olman gerekiyor. *Ücretsiz indirilen DOA5LR Kostüm Kataloğu LR41 gereklidir. *Bu içeriği kullanabilmek için önce ilgili karakteri satın almış olman gerekiyor.