DOA5LR Ultimate Hayabusa İçeriği
Hayabusa için şu 2 kostümü içeriyor: ・Cadılar Bayramı 2013 ・Cadılar Bayramı 2014 *Bu kostümleri kullanmadan önce en son güncellemeyi kurmuş olman gerekiyor. *DOA5U'dan zaten sahip olduğunuz kostümleri tekrar satın almamaya dikkat edin.