DOA5LR Tina Cadılar Bayramı Kostümü 2014
Şeker ver yoksa... Bu Tina için hazırlanan 2014 Cadılar Bayramı kostümü! Notlar: *Ayrıca Tina dahil, 31 karakterin hepsi için tüm Cadılar Bayramı kostümlerini içeren, özel fiyatlı bir paket de var! *Bu kostümü kullanmadan önce en son güncellemeyi kurmuş olman gerekiyor.