DOA5LR Sevgililer Günü Kostümü - Ayane
Kalbinizi hızla çarptıracak küçük, tatlı bir kostüm! Favori karakterlerinize yeniden aşık olun. Kostümü tahrip etmek için güçlü bir darbe indir! *Bu kostüm hasar görebilme özelliğine sahiptir. *Bu kostüm 34 parçalı Sevgililer Günü Seti'ne de dahildir. *Bu içeriği kullanabilmek için en son güncellemeyi kurmuş olman gerekiyor. *Ücretsiz indirilen DOA5LR Kostüm Kataloğu LR24 ve 25 gereklidir.