DOA5LR Ninja 2015 Kostüm Seti
Dead or Alive serisinin baş ninjası için ölümcül yeni ninja giysileri. Bu paket Kasumi, Ayane, Hayabusa ve Hayate için birer kostüm içermektedir. *Bu set daha önce bazı satıcılar tarafından DOA5LR satın alındığında hediye olarak dağıtılmıştı. Zaten sahip olduğunuz kostümleri tekrar satın almamaya dikkat edin. *Bu kostümleri kullanmadan önce en son güncellemeyi kurmuş olman gerekiyor.