DOA5LR Naotora Ii İlk Takdim Kostüm Seti
Bu set Naotora li'nin Dead or Alive 5 Last Round'taki 5 ilk takdim kostümünü içermektedir. Dahil olan kostümler: - Noel Çırağı - Ponpon Kız - Hemşire - Hizmetçi - Seksi Tavşan *Bu içerik Yeni kostüm Kartı 3 + Karakter'e dahildir. *Bu sete dahil olan içerik bireysel olarak satın alınabilir. *Lütfen içerik setlerine ek olarak bireysel içerik satın almayın. *Bu içeriği kullanmadan önce karakteri satın almış olman gerekiyor. *Bu içeriği kullanabilmek için en son güncellemeyi kurmuş olman gerekiyor.