DOA5LR Naotora Ii + İlk Takdim Kostüm Seti
Naotora li şimşek kadar hızlı adımları ile kavgaya atılıyor! Bu karma Samurai Warriors'un aksiyon dolu dünyası ile Dead or Alive 5 Last Round'un dövüş eğlencesini bir araya getiriyor. Li klanının onuru için en güçlü savaşçıları mağlup et! Naotora Ii oynanabilir bir karakter olarak Dead or Alive 5 Last Round'a katılıyor! Dead or Alive 5 Last Round'ta ve Dead or Alive 5 Last Round: Core Fighters'ta Naotora Ii'yi kullanabilmek için bunu indirin . Bu set Naotora Ii İlk Takdim Kostüm Seti'nden 5 kostümü de içermektedir. Dahil olan kostümler: - Noel Çırağı - Ponpon Kız - Hemşire - Hizmetçi - Seksi Tavşan *Bu içerik Yeni kostüm Kartı 3 + Karakter'e dahildir. *Bu sete dahil olan içerik bireysel olarak satın alınabilir. Lütfen içerik setlerine ek olarak bireysel içerik satın almayın. *Bu karakterler gelecekte belirli bir süreyle ücretsiz bir deneme sürümü olarak sunulabilir. *Bu içeriği kullanabilmek için en son güncellemeyi kurmuş olman gerekiyor.