DOA5LR Kostüm Kataloğu LR47
Aşağıdaki Dead or Alive 5 Last Round içeriğini kullanabilmek için bu ücretsiz yüklemenin yapılması gerekmektedir. Dâhil edilen içerik: - Gust Karması Mayoları *Kostümler sadece bu yükleme ile kullanılamazlar. *Bu içeriği kullanabilmek için en son güncellemeyi kurmuş olmanız gerekiyor.