DOA5LR Kostüm Kataloğu LR41
Aşağıdaki Dead or Alive 5 Last Round içeriğini kullanabilmek için bu ücretsiz yüklemenin yapılması gerekmektedir: - Yüksek Sosyete Kostüm Seti - Marie Rose Pop İdolü Kostümü - Honoka Pop İdolü Kostümü *Gösterilen kostümler Yüksek Sosyete Kostüm Seti veya Yeni Kostüm Kartı 6 satın alınarak edinilebilir. Kostümler sadece bu yükleme ile kullanılamazlar. *Bu içeriği kullanabilmek için en son güncellemeyi kurmuş olman gerekiyor.