DOA5LR Kostüm Kataloğu LR27
Dead or Alive 5 Last Round için Samurai Warriors Karması Kostümlerini kullanabilmek için bu ücretsiz yüklemenin yapılması gerekmektedir. Dahil edilen içerik: Samurai Warriors Karması Kostümleri *Kostümler sadece bu yükleme ile kullanılamazlar. *Bu içeriği kullanabilmek için en son güncellemeyi kurmuş olman gerekiyor.