DOA5LR Kostüm Kataloğu LR26
Aşağıdaki Dead or Alive 5 Last Round içeriğini kullanabilmek için bu ücretsiz yüklemenin yapılması gerekmektedir. - Noel Çırağı - Naotora Ii - Ponpon Kız - Naotora Ii - Seksi Tavşan - Naotora Ii - Hemşire - Naotora Ii - Hizmetçi - Naotora Ii *Bu içeriği kullanabilmek için en son güncellemeyi kurmuş olman gerekiyor. *Bu içeriği kullanmadan önce karakteri satın almış olman gerekiyor. *Kostümler sadece bu yükleme ile kullanılamazlar.