DOA5LR Kostüm Kataloğu LR25
Aşağıdaki Dead or Alive 5 Last Round içeriğini kullanabilmek için bu ücretsiz yüklemenin yapılması gerekmektedir. Dahil edilen içerik: Sevgililer Günü kostümleri Şu karakterler için kostümler dahildir: Marie Rose, Honoka, Leifang, Hitomi, Kokoro, Phase 4, Helena, Christie, Sarah, Alpha‐152, Jann Lee, Ein, Zack, Rig, Jacky, Bayman ve Leon. Kostümler sadece bu yükleme ile kullanılamazlar. *Bu içeriği kullanabilmek için en son güncellemeyi kurmuş olman gerekiyor.