DOA5LR Kostüm Kataloğu LR14
Dead or Alive 5 Last Round Sıcak Yaz kostümlerini kullanabilmek için bu ücretsiz yüklemenin yapılması gerekmektedir. Kostümler sadece bu yükleme ile kullanılamazlar. Bu içeriği kullanmak için lütfen en son oyun güncellemesini yükleyin.